Nie pęka i nie łuszczy się nawet przy intensywnej pracy blach i lakieru – to cecha szczególnie ceniona w autach terenowych, flotowych i sportowych. Najczęściej wybierana w motorsporcie i w autach używanych w trudnych warunkach – rajdy, off-road, transport ciężki.
Parametry powłok elastomerowych obejmują kąt kontaktu wody w zakresie 100–105°, odporność termiczną do 250–300°C i wysoki poziom odporności na uszkodzenia mechaniczne. Połysk jest mniej „szklany” niż w ceramice czy grafenie – efekt zbliżony do satyny, co może być zaletą w pojazdach, gdzie estetyka nie jest priorytetem.
Przyjedź do nas i oceń jaka forma zabezpieczenia będzie odpowiednia dla Twojego pojazdu. Łączymy powłoki z foliami – zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz pojazdu, zawsze dostosowując rozwiązania do budżetu i sposobu eksploatowania samochodu.
Koszt aplikacji między …. A …..zł w zależności od ….. . Trwałość: 3–5 lat. Serwis co 6 miesięcy jest kluczowy, ponieważ warstwa hydrofobowa słabnie szybciej niż w innych technologiach. Powłoka toleruje myjnie automatyczne lepiej niż ceramika, ale ręczne mycie wciąż jest optymalnym rozwiązaniem.
W porównaniu z membraną elastomer jest jeszcze bardziej odporny mechanicznie, ale mniej odporny chemicznie. W porównaniu z ceramiką i grafenem wymaga częstszej obsługi, jednak daje wyraźnie wyższy margines bezpieczeństwa w ekstremalnych warunkach. To powłoka dla kierowców, którzy stawiają na ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi ponad wygląd i gotowi są utrzymywać regularny serwis.